Audit intern

Va evalua și îmbunătăți sistemele de control intern, va audita strategiile de management al riscurilor și va colabora cu echipele de conducere pentru implementarea recomandărilor. Se cere o experiență de cel puțin 3 ani în audit și control intern, preferabil în domeniul asigurărilor.

FORMULAR DE APICARE

Responsabilități:

  1. Evaluarea adecvării şi funcţionalităţii sistemului de control intern şi a altor elemente ale sistemului de guvernanţă;
  2. Auditarea strategiilor şi regulilor privind managementul riscurilor, cel puţin o dată pe an;
  3. Transmiterea către organele de conducere a constatărilor şi recomandărilor;
  4. Monitorizarea realizării acţiunilor stabilite de către organele de conducere în urma constatărilor şi recomandărilor transmise;
  5. Coordonarea cu entitatea de audit a societăţii a informaţiilor privind riscurile identificate şi măsurile întreprinse.

Cerințe:

  1. Studii superioare în domeniul ştiinţelor economice şi/sau al auditului;
  2. Experienţă, de cel puţin 3 ani, în domeniul efectuării auditului, exercitării funcţiilor de control intern, gestionării unor procese financiare, efectuării controalelor şi/sau întocmirii situaţiilor financiare în entităţile din sectorul financiar(dintre care experiență cel puţin 1 an în domeniul asigurărilor- în calitate de şef sau şef adjunct al unei subdiviziuni antrenate în desfăşurarea unor astfel de activităţi, şi/sau experienţă managerială);
  3. Gândire ordonată, tact şi pricepere în munca cu oamenii, perseverență, rezistență la efort şi stres, adaptabilitate la situaţii noi, capacitatea de comutare rapidă la diverse probleme profesionale – dezvoltare foarte bună;
  4. Capacitate de a comunica verbal şi în scris, de a fi în măsură să expună clar şi concis constatările, concluziile şi recomandările;
  5. Capacitate de analiză și sinteză;
  6. Cunoașterea legislației la nivel național;
  7. Cunoașterea limbii de stat și rusă la nivel avansat (limba străină constituie un avantaj);
  8. Cunoștințe avansate de lucru în aplicațiile Microsoft Office: Word, Excel, Power Point, etc.;
  9. Persoană organizată, comunicativă, responsabilă, capabilă de a lucra în echipă.

Oferim:

  1. Salariu motivant;
  2. Program de muncă stabil;
  3. Pachet social;
  4. Echipă tânără.
Persoanele interesate sunt rugate sa trimită CV-ul la adresa de e-mail: [email protected] cu indicarea funcției.

La interviu vor fi invitați doar candidații selectați.

Formular de aplicare

Ceva a mers prost...

Ceva a mers prost...

Moldasig oferă mai multă siguranță prin polița de asigurare medicală de călătorie!